חיפוש
₪ שקל ישראלי
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט Close

    לגו אי הצלת החיות של איימי (76992)

    יצרן: Lego
    Kids aged 7+ who love Sonic or caring for animals can have lots of fun with this LEGO® Sonic the Hedgehog™ Amy’s Animal Rescue Island (76992) toy set for kids aged 7 and up. Creative play is easy as kids explore the island scene and help Amy and Tails care for their animal friends. There’s lots to enjoy as the characters slide into the pool, build sandcastles or enjoy the carousel.
    מקט: 76992
    ₪ 269.00
    i h

    ילדים בגיל 7 ומעלה שאוהבים את סוניק הקיפוד או מתלהבים מטיפול בחיות יכולים ליהנות מאוד מערכת ההרכבה והמשחק (76992) ‘אי הצלת החיות של איימי’ מאת LEGO® Sonic the Hedgehog™!

    המשחק היצירתי והפשוט מאפשר לילדים לחקור את נופי האי ולעזור לאיימי וטיילס לטפל בחיות החברות שלהם. יש הרבה ממה ליהנות ביחד עם הדמויות תוך כדי שגולשים לבריכה, בונים ארמונות חול או רוכבים על הקרוסלה.

    דברים רבים לגלות
    ילדים יכולים להשתמש בגשר מתרומם ובמלכודת מפל-מים כדי להביס את הבדניק שמנסה לגנוב את החיות. ישנו גם מעבר דרך דלת סתרים המוביל למטבח ולאזור של חדרי השינה, שם ילדים יכולים לטפל בחיות שניצלו.

    אפשרויות משחק מגוונות
    ערכות משחק LEGO Sonic the Hedgehog™ משלבות הרפתקאות אקשן מהירות ומשחק יצירתי. מעריצי הקיפוד הכחול ייהנו מיצירת סצנות בהשראה של הרפתקאות סוניק האהובות. כשמגיע הזמן לשנות את קצב המשחק, ילדים יוכלו ליהנות ממשחק דמיוני כשהם מטפלים בחיות החברות של סוניק.