חיפוש
₪ שקל ישראלי
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט Close

    לגו בית המלאכה ומטוס הטורנדו של טיילס (76991)

    יצרן: Lego
    Kids aged 6+ create thrilling escapades with this LEGO® Sonic the Hedgehog™ Tails’ Workshop and Tornado Plane (76991) toy set. Inspired by their favorite Sonic adventures and characters, kids can reimagine exciting quests as they build the course. They can have fun using the Tornado plane to collect the Rings and take out the flying Badnik Buzz Bomber to release the captured Clucky.
    מקט: 76991
    ₪ 219.00
    i h

    ילדים בגיל 6 ומעלה יוצרים הרפתקאות מרתקות עם ערכת ההרכבה והמשחק (76991) ‘בית המלאכה ומטוס הטורנדו של טיילס’ מאת LEGO® Sonic the Hedgehog™. בהשראת ההרפתקאות האהובות של סוניק ודמויות אחרות, ילדים יכולים לדמיין מחדש אתגרים מרגשים תוך כדי הרכבת המסלול. הם יכולים ליהנות מאיסוף טבעות באמצעות מטוס הטורנדו ומהבסתו של הבדניק המעופף מפציץ באזז כדי לשחרר את קלאקי השבוי.

    תנו השראה לילדים לספר סיפור
    ערכת הרכבה ומשחק זו גדושה במשחקי אקשן מהירים, אבל זה לא הכל – היא גם מיועדת לעודד ילדים לספר סיפור יצירתי משלהם. אחרי שהם מביסים את הבדניק, ילדים יכולים להמשיך ולביים את הסיפור בזמן שסוניק וטיילס בודקים או משפצים תקלות במטוס בבית המלאכה המצויד במלואו לפני שהם הולכים לנוח עם קלאקי.

    מספר אפשרויות משחק
    ערכות ההרכבה והמשחק של LEGO Sonic the Hedgehog™ משלבות פעולות אקשן מגניבות ומשחק יצירתי. מעריצי הקיפוד הכחול ייהנו מיצירת סצנות בהשראה של הרפתקאות סוניק האהובות. כשמגיע הזמן לשנות את קצב המשחק, ילדים ייהנו ממשחק דמיוני כשהם מטפלים בחיות החברות של סוניק.